پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

بازهم دلتنگی....

1390/5/19 11:06
نویسنده : مامانی
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک شیرین مامان. بازم مامان زخم زبون خورده و داره تلاش میکنه که بیخیال بشه و سرحال. دیروز مامان جون و آقاجون و عمه ات از داراب اومده بودن. اول یه خبر خوب بهت بدم عمه جونت قراره نی نی بیاره تا همبازی تو بشه. خداکنه دوران خوبی رو بگذرونه و یه نی نی ناز و سالم دنیا بیاره.

اما مامان جونت سر صحبت رو با مراسمهایی باز کرد که نه من بهشون اعتقادی دارم نه انجامشون دادم سیسمونی برون و قاب قران و از این حرفا. من دوست دارم آزاد زندگی کنم و می خوام تو هم اینطور باشی از قید و بند حرف آدمها و سنتهای غلط آزاد باشیم . حالا هرکی هرچی می خواد بگه.

تو عزیزترین هدیه ای هستی که خدا بهم داده و من به شکرانه این هدیه بزرگ می خوام که تو خوب و با همه فضایل اخلاقی بزرگ بشی. خدا کمکم کنه بتونم خوب تربیتت کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)